Surinaams benauwd! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ariska - WaarBenJij.nu Surinaams benauwd! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ariska - WaarBenJij.nu

Surinaams benauwd!

Blijf op de hoogte en volg Ariska

09 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

Zooo, daar zijn we dan! In Suriname! En wat is het hier vies warm! Gewoon vies benauwd, hopelijk gaan we hier nog aan wennen.
Maar wat een vliegreis! 9,5 uur..... Helaas konden Laury en ik niet slapen in het vliegtuig dus hebben we ons lekker gek lopen maken.... Maar we hebben het overleefd! Gisteren al lekker lopen klooien met de ventilatoren en klamboes, haha. Maar na 5 uurtjes slaap kan ik er weer redelijk tegen aan. Jammer van de honden hier. Die blaffen je oren van je hoofd, dus oordopjes zijn gewenst :P.
Vandaag alles verkennen en lui doen aan het zwembad....
Het regent wel veel overigens, maar dat zijn korte buien. Eerst boodschappen doen straks en dan het zwembad in! WOEHOE!

Volgende keer langer verslag! Toodles!

• 09 Februari 2014 - 12:13

Stephanie :

Heeeeel veel plezier!! <3

• 09 Februari 2014 - 12:23

Nicole:

Wat fijn dat je bent aangekomen!!
    Heel veel plezier aan het zwembad;)
    fijne tijd gewenst de aankomende 11 weken!!!!
    liefs xxx

• 10 Februari 2014 - 09:20

Miriam:

Wat fijn dat je veilig bent aangekkmen meis :D
    Wel irritant die honden. En ik had niet verwacht dat het zoveel zou regenen. Grappig. Straks ben je de warmte weer gewend. Werkze! En geniet ervan :D