Nog 5 dagen te gaan - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Ariska - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen te gaan - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Ariska - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen te gaan

Blijf op de hoogte en volg Ariska

03 Februari 2014 | Nederland, Apeldoorn

Jaja, het is bijna zover! De dagen zijn nog maar op 1 hand te tellen!
Aankomende zaterdag vlieg ik om 15.15 u en mag dan 9,5 uur in het vliegtuig zitten.
Aan de ene kant heb ik er heel veel zin in! Maar aan de andere kant ben ik zwaar zenuwachtig! Heb ik alles wat ik nodig heb? Kan ik daar bepaalde producten wel kopen? Vergeet ik niet iets? Straks vergeet ik iets in te pakken op de laatste ochtend. Straks haal ik mijn toetsen deze week niet. Iedereen die nog af wilt spreken voordat ik ga..........

Het was allemaal al veel geregel, maar dat gaat rustig door. Ik heb ook voorgenomen niet nog meer afspraken in mijn agenda te plannen deze week, want ik zit tot de nok toe vol en mijn energielevel staat op het moment op 5% ofzo. Dus als ik rust kan nemen, doe ik dat ook zeker! Want ik wil natuurlijk niet de eerste week in Suriname ziek zijn of voor pampus liggen. Ook die eerste week gaan we al op onderzoek uit!
Waar ik wel heel veel zin in heb is de warmte, de zon en de gezelligheid met alle dames. Ook de ervaringen die ik daar op ga doen en die mij gaan veranderen als persoon.

Het leuke van alles: mijn ouders komen 10 daagjes langs en misschien zit er nog wel een bezoekje van iemand in :D <3. Maar dat is nog niet 100% zeker, maar er is een balletje gaan rollen.

Al met al... dit drukke bijtje gaat weer eens verder met leren en spullen inpakken en langs familie gaan :).

Het volgende verslag gaat geschreven worden in het warme Suriname! :D
Tot snel!

  • 03 Februari 2014 - 17:50

    Yolanda:

    Topper!!!!!!!!!

  • 03 Februari 2014 - 18:27

    Danielle:

    Hey Aris,

    Onwijs veel plezier en vooral genieten van alles wat je gaat meemaken. Pas goed op jezelf!


  • 08 Februari 2014 - 16:48

    Yolanda:

    Hoihoi, wel een beetje de boel bij houden hoor schat. Nu in het vliegtuig zal het moeilijk gaan. Maar, als je er eenmaal bent, hopen we toch gauw weer een update te krijgen. Veel genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Ariska

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 5850

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 28 April 2014

Stage in Suriname!

Landen bezocht: