Nog 25 dagen, 19 uur en 3 minuten - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Ariska - WaarBenJij.nu Nog 25 dagen, 19 uur en 3 minuten - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Ariska - WaarBenJij.nu

Nog 25 dagen, 19 uur en 3 minuten

Blijf op de hoogte en volg Ariska

13 Januari 2014 | Nederland, Apeldoorn

Wat gaat de tijd toch snel. Eerst kon ik alleen nog maar dromen van een stage in Suriname en als ik dan nu kijk waar ik sta... is het geen droom meer, maar werkelijkheid.
Vanaf het eerste jaar toen ik hoorde dat ik op buitenlandse stage kon riep ik heel hard: DAT GA IK DOEN! Hmhm... Ik, het meisje wat niet kan sparen, naar het buitenland? Het meisje wat snel heimwee krijgt?
Maar het gaat echt gebeuren.
Ik ben van een verlegen meisje uitgegroeid tot iemand die graag avonturen aan gaat en graag dingen wilt beleven!
Toen het zeker was dat ik naar Suriname zou gaan, hoe dan ook, heb ik een tatoeage laten zetten. Eigenlijk wilde ik hem in Suriname laten zetten, maar dat leek me iets te riskant met zo'n tatoeage. Dus heb ik besloten hem alvast in Nederland te laten zetten. Een roze lotusbloem die staat voor mijn groei en de vrouw die ik nu ben geworden, iemand die nu stevig in haar schoenen staat en gewoon naar Suriname gaat!

Zaterdag 8 februari vertrek ik om 15.15 met het vliegtuig naar Suriname en verblijf daar 11 weken!
Ik mag daar 7 weken stage lopen en 4 weken vakantie houden met nog 7 andere gezellige dames!
Och, wat gaan wij het zwaar hebben ;).
Ik deel het appartement met Laury en de keuken etc. met de andere dames. Ook zit in met Laury op dezelfde stage school en ik weet nu al dat wij het geweldig leuk gaan hebben!
Met alle dames gaan elke avond proberen gezamenlijk te koken etc. Ook hebben we al besloten dat we een Hollandse avond houden, gewoon.... omdat het kan :P.

Dit gaat een geweldige tijd worden! En ik ben blij dat iedereen in mijn omgeving mij steunt en heeft aangemoedigd om dit te doen!

Adios!

Nog 25 dagen, 18 uur en 53 minuten! ;) Whihi!

Liefs!

Ariska


  • 13 Januari 2014 - 20:44

    Annemiek:

    Lieve Aris,

    Ik ben nu al zo trots op je! Ik ga al jouw verhalen lezen en meedromen over al jouw belevenissen.
    Droom nu nog even lekker over dat mooie land. Binnenkort ben je er echt!

    Liefs

  • 13 Januari 2014 - 21:00

    Miriam:

    Ik vind het reuze spannend joh. En we gaan je zeker missen, boehooeee. Wat zal je vies bruin zijn als je terug komt. Ik zorg wel dat ik met een tobbe en een goede wasborstel klaar sta. Even schrobben want dat kan natuurlijk niet zomaar ;)
    Heel veel succes en heel veel plezier gewenst meis!

    xx

    Miri

  • 13 Januari 2014 - 21:08

    Boze Buurman:

    Heel goed dat je dit gaat doen!

    Coen

  • 13 Januari 2014 - 22:57

    Andrea:

    Hoi Ariska,
    Zet hem het wordt in ieder geval een belevenis om nooit meer te vergeten ;)
    Fijn dat we je belevenissen kunnen volgen straks en we ook kunnen reageren :P

    xxxl, Andrea

  • 13 Januari 2014 - 23:20

    Yolanda:

    Hoi Ariska,

    Wat tof dat je naar Suriname gaat! Ik vind het geweldig Stoer van je. Ik ga je ook volgen en aanmoedigen natuurlijk!

    xx.

  • 14 Januari 2014 - 08:47

    Gerda De Lange:

    haha Kanjer heel veel plezier en hou ons op de hoogte, dikke knuf XXXX van je buuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Ariska

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 5846

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 28 April 2014

Stage in Suriname!

Landen bezocht: